Cimber Sterling udvider på CPH

Et af de største flyselskaber i Københavns Lufthavn, Cimber Sterling, udvider programmet med en række nye ruter og afgange til sydens sol.

Cimber Sterling fortsætter sin oprustning i Københavns Lufthavn, og fra slutningen af maj tilbydes rejsende en række nye ruter og frekvenser til typiske feriedestinationer. Oprustningen sker ifølge selskabet på grund af et godt billetsalg på eksisterende ruter og afgange.

”Cimber Sterling har fået godt fat i danskerne med de mange nye ruter, som selskabet har oprettet siden nytår, og vi samarbejder løbende med dem om at styrke deres position i lufthavnen. Senest har vi fået Cimber Sterling over på vores check-in automater, hvilket letter passagerernes vej gennem lufthavnen, og vi flytter selskabet over i Terminal 2, hvor forholdene er bedre, efter deres markante ekspansion,” siger Aviationdirektør Carsten Nørland.

Nye destinationer
Gran Canaria, Tenerife og Madeira er nye ruter hos Cimber Sterling fra 28. august, og i løbet af sommeren indsætter selskabet ligeledes flere afgange på eksisterende ruter til blandt andet Alicante, Malaga, Athen og Burgas. Cimber Sterling anvender sine Boeing 737-700 fly med plads til 148 passagerer på de nævnte ruter og afgange.