Ændringer til CPH Advange Som varslet i mails sendt mellem den 5. og 8. november er der ændringer i CPH Advantage. Fra 2. december 2019 vil det ikke længere være muligt at optjene Advantage-point på køb i Københavns Lufthavn. Du vil dog stadig kunne bruge dine point. Læs mere her

 

Få hjælp når du er i lufthavnen

Du kan altid komme i kontakt med Parkering, når du er i lufthavnen. Du kan kontakte vores parkeringsteam på telefon døgnet rundt, eller få hjælp i vores Information i Arkaden mellem Terminal 2 og Terminal 3.

Når du befinder dig i lufthavnen, har du flere muligheder for at få hjælp angående din parkering.

Kontakt informationen

Har du bestilt ekstra services til din bil, afleverer og afhenter du din bilnøgle i informationen, som findes i Arkaden mellem Terminal 2 og Terminal 3.

Åbningstiden er mandag til søndag: 06.10 - 22.00

Kontakt parkering

Har du bestilt We Park You Fly, afleverer og afhenter du din bilnøgle hos Parkeringen i P6-2, som der er direkte adgang til via elevatoren i Terminal 3. Har du både bestilt We Park You Fly og ekstra services, afleveres og afhentes nøglerne ligeså i Parkeringen. Du er altid velkommen til at kontakte Parkering, som er klar til at hjælpe dig døgnet rundt, hvis du har spørgsmål til din parkering.

Parkering kan kontaktes på telefon: +45 32 31 25 24

Når du befinder dig ude på vores parkeringsanlæg, kan du også kontakte vores medarbejdere ved at trykke på opkaldsknappen, som findes på alle ind- og udkørselsbomme, samt på betalingsautomaterne.

Kontakt kundeservice

Du er velkommen til at kontakte Kundeservice. Åbningstiden er: 06.30 - 22.30 alle dage.

(spørgsmål vedrørende betaling og refundering kun mandag - fredag kl. 10.00 – 15.00)

Telefon: +45 32 31 32 31
Skriftligt: Skriv til kundeservice (vælg kategorien Parkering)

Online bestilling - Hvordan gør man? Se videoen nedenfor, og få svar.