Relevant info og links for nuværende og kommende leverandører
Her vises de indkøb af varer og tjenesteydelser over en samlet kontraktværdi inkl. optioner på ca. 1 mio. DKK, som CPH forventer at byde ud.
Retningslinjer for Leverandøradfærd er baseret på principperne i FN's Global Compact, der findes på www.unglobalcompact.com og består af 26 punkter tilpasset Københavns Lufthavne.
Her vises de indkøb af varer og tjenesteydelser over en samlet kontraktværdi inkl. optioner på ca. 1 mio. DKK, som CPH netop nu byder ud.
Såfremt din virksomhed ønsker at blive leverandør til Københavns Lufthavne A/S skal du først registrere virksomheden i indkøbssystemet SMART, hvorefter Indkøbsafdelingen vil besvare dig henvendelse. Du får adgang til registreringsformularen via linket ovenfor.
Her vises de indkøb af varer og tjenesteydelser over en samlet kontraktværdi inkl. optioner på ca. 1 mio. DKK, som CPH har budt ud og indgået aftale på.
Hvis du har brug for hjælp til at udfylde registreringen, skal du kontakte CPH SMART Support på +45 3231 3900 eller smart@cph.dk, mandag til fredag mellem 08:00-15:00.
Såfremt du/I som Leverandør til Københavns Lufthavne A/S ikke har en særskilt aftale er disse Standard Indkøbsbetingelser gældende. For varer er side 1-2 gældende og for tjenesteydelser side 3-4. Leveres både varer og tjenesteydelser er siderne 1-4 gældende.