Klagevejledning

Københavns Lufthavn har en ambitiøs servicestrategi, der betyder, at vi arbejder intenst og fokuseret på at vedligeholde og styrke serviceoplevelsen for alle vores kunder i lufthavnen, og i særdeleshed passagererne.

Skulle du imidlertid have haft en uheldig oplevelse i forbindelse med din rejse fra Københavns Lufthavn, har du mulighed for at indgive en klage ved at kontakte Københavns Lufthavns Kundeservice på telefon +45 32 31 32 31, eller denne kontaktformular.

Sikkerhedskontrollen (Security)
Hvis din klage drejer sig om en oplevelse i Sikkerhedskontrollen, og du har modtaget et kontaktkort af Security personalet, beder vi dig udfylde alle oplysningerne fra kontaktkortet i denne kontaktformular under kategorien "klage". Beskriv herefter oplevelsen/hændelsen med så mange detaljer som muligt.

Du kan også indgive en klage, selv om du ikke gjorde opmærksom på hændelsen, da du passerede Sikkerhedskontrollen – du skal blot kontakte Kundeservice via telefon eller kontaktformular, som beskrevet ovenfor, med en udførlig beskrivelse af hændelsen.

Ved skriftlig henvendelse via online kontaktformular til vores Kundeservice, vil du få et skriftligt svar indenfor 3 dage. Vi gør dog opmærksom på, at visse sager kan kræve længere behandlingstid, hvis sagsbehandlingen fx indebærer at gennemse videooptagelser af hændelsen.