B&O PLAY spiller op i Københavns Lufthavn

Københavns Lufthavn lægger som første lufthavn nogensinde ører og lokaler til den velkendte danske designvirksomhed Bang & Olufsens hippe subbrand B&O PLAY, som åbner dørene i dag. B&O PLAYs sortiment vil byde på noget for enhver smag af deres klassiske audiovisuelle produkter. 

16.04.2014

Henrik Lind, ejer af Bang & Olufsen butikken i Hellerup gennem 11 år, introducerer Bang og Olufsens innovative og legesyge hi-fi mærke B&O PLAY ved Nytorv medio april 2014. Københavns Lufthavn bliver dermed den første lufthavn, der forhandler det respekterede brand Bang & Olufsen. Bang & Olufsen sælges i mere end 100 lande over hele kloden.

Det er vores ønske at imødekomme alle vores passagerers behov og tilbyde dem value for money i shopping centeret. Det er selvfølgelig meget forskelligt, hvad det indebærer, derfor arbejder vi målrettet mod at åbne forretninger for enhver smag med både stolte danske og store internationale brands. Vi er derfor meget glade for at byde et af vores lokale brands, B&O PLAY velkommen i Københavns Lufthavn siger Lise Ryevad, Director, Airport Service.

Københavns Lufthavn med på beatet
B&O PLAY fokuserer på det yngre og mere digitale publikum, der søger kvalitetsprodukter, som de kan have med på farten såsom hovedtelefoner og bærbare højttalere. Mærket afspejler Bang & Olufsens fokus på at fremkalde kundernes sanser via produkter, der er intuitivt lette at bruge, og samtidig repræsenterer godt håndværk, design og luksus. Den nye butik vil indeholde en omfattende samling af B&O PLAYs karakteristiske sortiment af audiovisuelle produkter f.eks. hovedtelefonerne BeoPlay H6 og musikanlægget BeoPlay A9.

CPH er den førende gateway, der forbinder norden med resten af verden og det giver os et unikt og yderst tiltalende publikum i dynamiske og luksuriøse omgivelser. Vores produkter tilfører en perfekt kombination af teknologisk ekspertise og følelsesmæssig appel med meget nem brugervenlighed. Det er ren og skær sjov, der er forbundet med vores sortiment. B&O PLAY butikken er unikt designet til at gå ind i den rejsendes tankegang, skabe nysgerrighed, positivitet og energi, og mest af alt, en uforglemmelig oplevelse af deres interaktion med os i Københavns Lufthavn siger Henrik Taudorf Lorensen, Corporate Vice President B&O PLAY.

Fakta om B&O PLAY

  • Den 88 år gamle danske virksomhed Bang & Olufsen har fået sig en datter – B&O PLAY, som fortolker de samme kerneværdier for en ny type moderne produkter.
  • Solidt forankret i årtier af fremragende design, håndværk og produktinnovation fra Bang & Olufsen.
  • B&O PLAY fortolker de samme værdier for en ny type af moderne produkter, der tager sigte på ungdommelig, design-bevidste urbanites med aktiv livsstil
  • B&O PLAY portefølje består af enkeltstående, bærbare produkter, som er intuitiv at bruge og nem at integrere i dit daglige liv - derhjemme eller på farten.
  • De stilfulde design, er nøje udvalgte materialer og best-in-class teknologi inde i produkterne alle kombineres for at opfylde en enkelt ambition og formål er: At give folk magiske oplevelser baseret på B&O PLAY lidenskab.