Dansk lingeri-succes åbner konceptbutik i Københavns Lufthavn

CHANGE Lingerie åbner i dag dørene til et univers af lingeri og badetøj i størrelser fra A-K i Københavns Lufthavns Terminal 2.  

14.01.2014

Det kan være fristende at kaste sig ud i et shoppe-eventyr i Københavns Lufthavn, der er kendt for shopping i verdensklasse. Men inden man fortaber sig helt, er det vigtigt at holde øje med både boarding-tid og gate.

Lingeributikken CHANGE åbner nu en konceptbutik i Københavns Lufthavn og har sørget for skærme med afgangstider og gateinformation i prøverummene, så man i ro og mag kan prøve bikinien til solferien eller de boksershorts, man aldrig fik pakket ned i kufferten.

I Københavns Lufthavn lægger vi stor vægt på at give vores passagerer en stressfri, tryg og inspirerende start på rejsen. Vores udvalg af butikker og services er helt centralt for passagerernes rejseoplevelse, og infoskærmene i prøverummene kan helt sikkert være med til at give passagererne ro til at nyde den personlige rådgivning, personalet i CHANGE Lingerie kan give

- siger Carsten Nørland, salg- og markedsdirektør i Københavns Lufthavn.

Konceptbutikken i Københavns Lufthavn vil ud over det store udvalg af lingeri og badetøj i størrelser fra A-K have et udvalg af strømpebukser og boksershorts, som ofte er noget, de rejsende køber med på farten.

Startskud på større ekspansion
Åbningen af butikken i Københavns Lufthavn markerer CHANGE Lingerie's fokus i 2014 på at åbne nye butikker på strategiske beliggenheder for at styrke kædens profil.

Dette er startskuddet på CHANGE Lingerie's planlagte ekspansion, der i de kommende år vil betyde åbning af 25 konceptbutikker i Norden.

Vi er stolte af at kunne byde kunder i Københavns Lufthavn velkommen. Som et dansk succes brand er vi kommet langt siden opstarten i 1995 og det er i dag naturligt, at vi er repræsenteret med en koncept butik i Københavns Lufthavn – det understreger samtidigt vores internationale profil

 - siger Claus Walther Jensen, CEO og Founder af CHANGE Lingerie

Hos CHANGE Lingerie er pasform og design i fokus, fra udvikling af de enkelte modeller til købsoplevelsen i butikkerne. Derfor uddanner CHANGE Lingerie særligt deres personale til at give en professionel fitting, og få det bedste frem i enhver kvinde.

CHANGE Lingerie lancerer i efteråret 2014 et nyt mærke i samarbejde med en markant amerikansk superstjerne. Mærket vil blive forhandlet i CHANGE Lingerie's konceptbutikker samt hos en række internationale stormagasiner, specialbutikker og online-butikker.

Om Change

  • CHANGE of Scandinavia Holding A/S er en dansk lingerivirksomhed. Selskabet designer, udvikler og producerer selv sine produkter, som sælges til førende specialbutikker og stormagasiner i Europa og Canada.
  • Selskabets kæde af CHANGE Lingerie konceptbutikker er under hastig udvikling med mere end 170 butikker i Europa, Nordamerika og Mellemøsten.
  • Selskabet beskæftiger over 200 medarbejdere i de danske butikker og ca. 75 medarbejdere på hovedkontoret i Farum.
  • Hos CHANGE Lingerie er pasform og design i fokus. Derfor uddanner CHANGE Lingerie særligt deres personale til at give en professionel fitting og få det bedste frem i enhver kvinde.

For yderligere information, kontakt:

CHANGE Lingerie: Didde Marie Mau, Marketingchef for CHANGE Lingerie: dmm@change.com

Københavns Lufthavn: Lea Holm, kommunikationsrådgiver i Københavns Lufthavn: lea.holm@cph.dk