HR-direktør Peter Hansen forlader CPH

HR-direktør Peter Hansen forlader den 1. juli CPH til fordel for et job som Senior Vice President for HR i Haldor Topsøe-koncernen.

Peter Hansen har været HR-direktør i CPH i snart 5 år, og han har fokuseret på at skabe en tæt sammenhæng mellem forretningen og HR-processerne – og mellem virksomhedens overordnede mål og den enkelte medarbejders hverdag og indsats.

”Jeg har været meget stolt af at være en del af CPH og af at skabe resultater sammen med organisationen. Når jeg nu skifter job, er det fordi jeg er blevet fristet af opgaven i en international virksomhed, der skal få strategi, mål og medarbejdere til at fungere optimalt på tværs af grænser og kulturer”, siger Peter Hansen.
”Peter har skabt rigtig gode resultater i CPH, og jeg har sat stor pris på vores samarbejde. Jeg ønsker ham spændende udfordringer og succes hos Haldor Topsøe”, siger CPHs administrerende direktør Thomas Woldbye.

Processen for at finde en ny HR-direktør er netop sat i gang.