CPH fordelsprogram runder 250.000 medlemmer

CPH Advantage, der er Københavns Lufthavns fordelsprogram, har efter blot 13 måneder fået en kvart million medlemmer.

Programmet skaber fordele for både lufthavn og passagerer.
Medlemmerne strømmer ind til Københavns Lufthavns fordelsprogram, CPH Advantage, der tilbyder passagererne fordele som gratis WiFi, bonuspoint og parkeringstilbud. Blot 13 måneder efter lanceringen rundede CPH Advantage en kvart million medlemmer her i begyndelsen af januar 2013.

”CPH Advantage har været en stor succes fra dag ét, fordi programmet knytter passagerer og lufthavn tættere sammen. Vi har fået en mulighed for at lære vores passagerer endnu bedre at kende og dermed give kernekunderne produkter og services, der passer lige akkurat til deres behov,” siger Københavns Lufthavns salgs- og markedsdirektør Carsten Nørland.

Stigende interesse
På grund af den massive tilstrømning af medlemmer, oplever Københavns Lufthavn en stigende interesse fra butikkerne i lufthavnen for at deltage i CPH Advantage. Det betyder, at medlemmerne af fordelsprogrammet i den kommende tid vil få endnu flere fordele.

”Den store interesse for CPH Advantage – både fra passagerer, forretninger og samarbejdspartnere – betyder, at det er vigtigt, at vi fortsat udvikler programmet, så passagererne får de fordele, de efterspørger. Og i den kommende tid vil vi arbejde ekstra på at forkæle medlemmerne af CPH Advantage med flere konkurrencer, gaver og gode tilbud,” siger Carsten Nørland.

CPH Advantage bidrager desuden til at hæve den i forvejen høje passagertilfredshed og giver derfor ekstra kvalitet i rejseoplevelsen.

Fakta om CPH Advantage
CPH Advantage er et fordelsprogram for alle passagerer over 18 år. Det er koster ikke noget at være medlem og få adgang til programmets mange fordele som fx gratis Wi-Fi, medlemstilbud, rabatter, upgrades, bonuspoint, oplevelser og nyheder.

Tre medlemsniveauer
Programmet består af tre medlemsniveauer: Advantage Basic, Advantage Plus og Advantage Premium. Man starter på Advantage Basic og kvalificerer sig automatisk til næste niveau gennem køb og optjening af bonuspoint. Jo højere et medlemsniveau man er på, des flere bonuspoint opnår man.

Fordele med CPH Advantage

• Gratis Wi-Fi: Kom gratis på nettet overalt i Københavns Lufthavn
  • Tax-free online: Shop på www.tax-free.dk og få gode tilbud og optjen bonuspoint. Pointene kan bruges til nye køb
  • CPH Parkering: Få særlige tilbud og optjen bonuspoint på online reservationer