Information til SAS-passagerer
På grund af pilotstrejke hos SAS er mange af selskabets flyvninger aflyst. Strejken forventes ikke at påvirke andre flyselskabers afgange og ankomster. Tjek venligst for mere information her.

Skandinaviens første Victoria’s Secret åbner i Københavns Lufthavn

Københavns Lufthavn er rammen, når amerikanske Victoria’s Secret i efteråret 2012 åbner sine to første Beauty and Accessories-butikker i Skandinavien.

Beauty-produkter, trusser og accessories såsom tasker, rejsetilbehør, lædervarer og solbriller er blot nogle af de mange lækre produkter, de rejsende kan få fingrene i, når Victoria’s Secret slår dørene op i Københavns Lufthavn i efteråret 2012.

De to butikker, som åbner i Terminal 2 og 3 i samarbejde med græske Agora Trading Ltd., bliver de første af sin slags i Skandinavien.

Vi har en ambition om at tilbyde unikke shopping-oplevelser til de 22,7 millioner rejsende, som årligt passerer igennem Københavns Lufthavn. Åbningen af de to første Victoria’s Secret Beauty and Accessories-butikker i Skandinavien er således helt i tråd med vores strategi siger Carsten Nørland, salg- og markedsdirektør i Københavns Lufthavne A/S, og fortsætter:
Victoria’s Secret er et perfekt match til lufthavnens shop- og brandmix og et stærkt globalt brand, der uden tvivl vil appellere til både danske og internationale rejsende.