easyJet åbner i dag direkte rute til Bristol

easyJet er endnu en gang på vingerne med en ny rute fra København. Denne gang går rejsen til Bristol, ruten åbner 28. september. Den nye rute giver rejselystne danskere mulighed for at opleve en masse af Sydenglands ukendte perler og forretningskunder en direkte forbindelse til det sydvestengelske erhvervsliv.

Det britiske flyselskab easyJet har i dag åbnet en ny direkte rute fra Københavns Lufthavn, så danskerne nu får nemt ved at besøge engelske Bristol til overkommelige priser.

"Med vores nye rute til Bristol udvider vi easyJets europæiske netværk og forbinder København med endnu en spændende by. Byen er spækket med turistattraktioner for hele familien, men appellerer på samme tid til forretningsrejsende.” siger Thomas Haagensen, General Regional Manager for easyJet i Nordeuropa.
”Det er godt at se, at easyJet fortsætter væksten i CPH Go, og at vi igen får en direkte forbindelse til Bristol, da det letter adgangen til det sydvestlige England og Wales betragteligt. Det betyder for eksempelt, at danskerne fremover kan komme lettere til fodbold i Swansea, hvor Michael Laudrup jo er manager,” siger Ole Wieth Christensen, Ruteudviklingschef i Københavns Lufthavn.

Fire ugentlige afgange
easyJets nye rute har fire ugentlige afgange fra København til Bristol, som ligger mandag kl. 20:40 (ankomst kl. 21:50), onsdag kl. 20:55 (ankomst 22:05), fredag kl. 16:25 (ankomst kl. 17:35) og søndag 16:40 (ankomst kl. 17:50).

Afgang fra Bristol tilbage til København ligger mandag kl. 17:05 (ankomst kl. 20:10), onsdag kl. 17:20 (ankomst kl. 20:25), fredag kl. 12:50 (ankomst kl. 15:55) og søndag kl. 13:05 (ankomst kl. 16:10).