Nyt website guider til spisesteder i lufthavnen

Ny restaurantguide tilbyder rabatter og opgraderinger hos et bredt udsnit af spisestederne i Københavns Lufthavn. Food & Beverage-virksomheden SSP står bag websitet, som skal gøre det nemmere og billigere for de rejsende at spise på farten.

Besøg restaurantguiden www.spisogflyv.dk og download vouchers til aktuelle tilbud, som er skræddersyet til en række spisesteder i Københavns Lufthavn. Voucheren leveres direkte på din smartphone, og det eneste, du skal gøre, er at vise den til personalet, når du ønsker at indløse den. Voila! Så enkelt er konceptet i food & beverage-virksomheden SSP’s nye satsning Spis&Flyv.

”Grundtanken i Spis&Flyv er, at det skal være nemt at spise på farten. Webguiden formidler aktuelle tilbud og opgraderinger i vores restauranter, caféer og kaffebarer i Københavns Lufthavn og giver et godt overblik, så man kan planlægge sit måltid før rejsen, hvis tiden er knap. Via sitet kan man tjekke menuen, og det vil også være muligt at booke bord til udvalgte spisesteder, hvis man fx ønsker udnytte tiden i lufthavnen til et forretningsmøde eller en romantisk middag,” siger Henrik Andersen, administrerende direktør i SSP Danmark.

Spis&Flyv tæller indtil videre Caffè Ritazza, O’Learys, Café København, Prego, Yam Yam samt MASH og deli’en FoodMarket, der begge åbnede i Terminal 2 den 26. juni 2012.

Value for money giver flere gode rejseoplevelser
Som et led i en langsigtet strategi, der skal øge rejseoplevelsens kvalitet og styrke de rejsendes oplevelse af value for money, lancerede Københavns Lufthavn fordelsprogrammet CPH Advantage i november 2011. De mange medlemstilbud og særlige fordele som fx gratis Wi-Fi fik de rejsende til at strømme til, og programmet rundede i maj 100.000 medlemmer. SSP’s Spis&Flyv er et velkomment og godt supplement til fordelsprogrammet, mener lufthavnens salg- og markedsdirektør Carsten Nørland:

”Vores ambition for shopping centeret er, at der skal være noget for enhver smag og pengepung – vi vil tilbyde ekstraordinære shopping oplevelser og value for money i alle prisklasser. CPH Advantage er en vigtig brik i realiseringen af denne målsætning, og jeg er overbevist om, at Spis&Flyv-tilbuddene, der er udviklet specielt til Advantage-medlemmerne, vil bidrage positivt til at skabe endnu flere gode rejseoplevelser i Københavns Lufthavn.”

Københavns Lufthavne har samarbejdet med SSP siden 1975. SSP er i dag Danmarks største food and beverage-virksomhed.