Norwegian indsætter yderligere to fly i Danmark

Norwegian indsætter på søndag et ekstra fly i Danmark. Fra og med 1. juni indsættes yderligere et fly, og fra 24. juni vil Norwegian således i alt operere 11 fly i Danmark. Det er en betydelig vækst i forhold til de oprindelige ni planlagte fly.

Allerede den førstkommende søndag indsætter Norwegian et ekstra fly i Danmark, som blandt andet skal betjene den netop oprettede rute til Karup, der beflyves fire gange dagligt i hverdagene.

Efterhånden som flyene indsættes, øger Norwegian kraftigt på en række ruter sydpå. På visse ruter som fx Malaga og Barcelona øges der fra tre til hele 13 ugentlige afgange.

”Med to ekstra fly i København kan vi øge vores udbud på især de sydeuropæiske ruter markant, hvilket betyder større fleksibilitet og udbud til kunderne. Og billetterne vil allerede være tilgængelige på Norwegians hjemmeside fra i morgen efter 13.00,” siger Johan Bisgaard Larsen, presse- og markedschef for Norwegian i Danmark.
Rute Nye frekvenser   Total frekvens

København-Karup  4 daglige   4 daglige