Længere ventetider
Vi oplever i øjeblikket mange passagerer i lufthavnen. Det kan betyde længere ventetid end normalt. Kom derfor i ekstra god tid og vær forberedt med de nødvendige rejsedokumenter. Se guiden ”Kom godt afsted” her på cph.dk og få råd og vejledning til din rejse. Se guide her

11.12.2017

Jurlique lander i Københavns Lufthavn

Jurlique-fans kan fremover shoppe de populære biodynamiske hudplejeprodukter med en besparelse på 20 procent. Det sker, når Københavns Lufthavn introducerer Jurlique på hylderne i taxfree-butikkerne – foreløbig som den eneste lufthavn i Europa.

Avokado, rose, hyldeblomst og morgenfrue er blot et udsnit af de mange biodynamiske ingredienser i Jurliques hudplejeprodukter, som i dag er blandt de mest populære på det danske marked. Jurlique-fans kan nu se frem til at shoppe produkterne til taxfree-priser i Københavns Lufthavn.

”På ti år er Jurlique vokset til at være et af de stærkeste natural skincare-brands i Danmark, men produkterne forhandles fortsat kun hos kosmetologer og i udvalgte specialbutikker. Brandets eksklusivitet og det rigtige forhold mellem kvalitet og pris gør Jurlique til et oplagt brand i taxfree-sortimentet,” siger Tore Hov, General Manager for Gebr. Heinemann Retail Denmark Aps, som driver taxfree-butikkerne i Københavns Lufthavn.

Tore Hov forventer dog ikke, at det kun er de danske Jurlique-fans, som kommer til at nyde godt af Jurliques indtog i taxfree-butikkerne:

”Ét af Jurliques største markeder er Kina, så vi ved, at nyheden om Jurlique i høj grad også vil glæde de ca. 50.000 ekstra kinesiske rejsende, som kommer til Københavns Lufthavn, når SAS og Air China i løbet af foråret åbner nye direkte ruter til hhv. Shanghai og Beijing”.

Om Jurlique:

• Jurlique har udviklet og produceret biodynamisk hudpleje siden 1985.
  • Det naturlige skønhedskoncept tager udgangspunkt i troen på, at sundhed og skønhed udspringer af omtanke, respekt og kærlighed til miljøet.
  • 95 procent af ingredienserne i Jurliques produkter – 35 forskellige urter og blomster – dyrkes biodynamisk på Jurliques egne farme nær Adelaide i det sydlige Australien.

Om taxfree-butikkerne i Københavns Lufthavn:

• To gange om året gennemføres et pristjek for at sikre, at taxfree-butikkerne altid er 20 procent billigere på parfume og kosmetik end de vejledende udsalgspriser på det danske marked.
  • En undersøgelse fra norske Aftenposten i november 2011 viste, at Københavns Lufthavn har Skandinaviens billigste taxfree. Læs mere om undersøgelsen her.
  • Taxfree-butikkerne i Københavns Lufthavn drives af Gebr. Heinemann Retail Danmark ApS.