11.12.2017

Jurlique lander i Københavns Lufthavn

Jurlique-fans kan fremover shoppe de populære biodynamiske hudplejeprodukter med en besparelse på 20 procent. Det sker, når Københavns Lufthavn introducerer Jurlique på hylderne i taxfree-butikkerne – foreløbig som den eneste lufthavn i Europa.

Avokado, rose, hyldeblomst og morgenfrue er blot et udsnit af de mange biodynamiske ingredienser i Jurliques hudplejeprodukter, som i dag er blandt de mest populære på det danske marked. Jurlique-fans kan nu se frem til at shoppe produkterne til taxfree-priser i Københavns Lufthavn.

”På ti år er Jurlique vokset til at være et af de stærkeste natural skincare-brands i Danmark, men produkterne forhandles fortsat kun hos kosmetologer og i udvalgte specialbutikker. Brandets eksklusivitet og det rigtige forhold mellem kvalitet og pris gør Jurlique til et oplagt brand i taxfree-sortimentet,” siger Tore Hov, General Manager for Gebr. Heinemann Retail Denmark Aps, som driver taxfree-butikkerne i Københavns Lufthavn.

Tore Hov forventer dog ikke, at det kun er de danske Jurlique-fans, som kommer til at nyde godt af Jurliques indtog i taxfree-butikkerne:

”Ét af Jurliques største markeder er Kina, så vi ved, at nyheden om Jurlique i høj grad også vil glæde de ca. 50.000 ekstra kinesiske rejsende, som kommer til Københavns Lufthavn, når SAS og Air China i løbet af foråret åbner nye direkte ruter til hhv. Shanghai og Beijing”.

Om Jurlique:

• Jurlique har udviklet og produceret biodynamisk hudpleje siden 1985.
  • Det naturlige skønhedskoncept tager udgangspunkt i troen på, at sundhed og skønhed udspringer af omtanke, respekt og kærlighed til miljøet.
  • 95 procent af ingredienserne i Jurliques produkter – 35 forskellige urter og blomster – dyrkes biodynamisk på Jurliques egne farme nær Adelaide i det sydlige Australien.

Om taxfree-butikkerne i Københavns Lufthavn:

• To gange om året gennemføres et pristjek for at sikre, at taxfree-butikkerne altid er 20 procent billigere på parfume og kosmetik end de vejledende udsalgspriser på det danske marked.
  • En undersøgelse fra norske Aftenposten i november 2011 viste, at Københavns Lufthavn har Skandinaviens billigste taxfree. Læs mere om undersøgelsen her.
  • Taxfree-butikkerne i Københavns Lufthavn drives af Gebr. Heinemann Retail Danmark ApS.