Hilton – ”Bedste forretningshotel i Danmark” for andet år i træk

Det britiske fagmagasin Business Destinations Magazine har igen i år valgt at hædre de bedste i branchen med hjælp fra sine læsere. Via magasinets hjemmeside har læserne kunnet stemme frit fra hjertet i forskellige kategorier.

Hilton Copenhagen Airport vandt for andet år i træk i kategorien: ”Bedste forretningshotel i Danmark 2010”

Administrerende direktør på Hilton Copenhagen Airport, Claus Steiner, siger om prisen: ”Det er med stolthed, at vi for anden gang modtager denne pris og internationale anerkendelse som ’Bedste forretningshotel i Danmark 2010’ af Business Destinations Magazine. Dette understreger, at vi er lykkedes med vores stærke fokus på kvalitet og vores kontinuerlige indsats med at tilbyde vores gæster en personlig service samt skræddersyede møde- og eventløsninger. I de seneste år har vi set en stigning i niveauet for vores gæsters tilfredshed og dette kan i høj grad tilskrives teamet på hotellet, der dagligt stræber efter at overgå gæsternes forventninger”.

Brian Petersen, adm. dir. for Københavns Lufthavne A/S, som ejer selve hotelbygningen og har et tæt samarbejde med Hilton Copenhagen Airport, siger følgende: ”Hotelaktivitet er vigtigt for passagerernes samlede rejseoplevelse, og derfor er vi meget glade for, at en af vores tætte samarbejdspartnere har vundet prisen. Som lufthavn har vi stor fokus på at tilbyde de forretningsrejsende fleksible og smidige løsninger, som gør deres rejse nemmere. Oven i købet kan vi nu tilbyde de rejsende at overnatte på det bedste forretningshotel i Danmark, og det er med til at styrke vores position som attraktiv lufthavn. Stort tillykke til Hilton”.

Hilton Copenhagen Airport åbnede i 2001 som det første Hilton hotel i Danmark og har tidligere vundet flere prestigefyldte priser på det danske marked. Hotellet tilbyder 382 værelser og 29 mødelokaler, heraf 14 i lufthavnens Terminal 3 – alle mødelokaler tilbyder det internationalt anerkendte Hilton Meetings® koncept.