Cimber Sterling laver luftbro til Prag

Cimber Sterling åbner endnu en ny rute fra Københavns Lufthavn – denne gang til Prag med forbindelse alle ugens dage.

Fra 25. oktober 2009 kan man flyve fra København til Prag alle ugens dage med Cimber Sterling. Der bliver forbindelse tre gange dagligt på hverdage og en gang lørdag og søndag. Ruten vil blive fløjet med både Boeing 737 og CRJ-Jet for at imødekomme både lavpris- og forretningskunder.

”Vi har valgt at satse massivt på Prag, fordi det er en attraktiv destination, som mange danskere efterspørger – både i relation til forretningsrejser men også i høj grad til ferierejser, herunder både individuel storbyferie men også større grupperejser”, siger salgs- og marketingdirektør Bjarne Rasmussen.

”Det er netop vores unikke mulighed for at kunne kombinere store og små fly der gør, at vi kan tilbyde et produkt der både tilfredsstiller de forretningsrejsende, og samtidig også de privatrejsende, uanset om det gælder individuel storbyferie, eller større grupper, herunder skoleklasser."

26 udenrigsdestinationer fra Københavns Lufthavn
”Cimber Sterling har siden nytår åbnet en række nye ruter og kan nu tilbyde forbindelse til hele 26 udenrigsdestinationer fra Københavns Lufthavn. I kombination med selskabets tætte indenrigsnetværk giver det passagerer fra hele Danmark rigtig gode muligheder for at flyve ud i verden via København,” siger aviationdirektør Carsten Nørland, Københavns Lufthavne.

For passagerer fra provinsen er der således mulighed for indenrigsforbindelse fra både Sønderborg, Billund, Karup, Århus, Aalborg og Bornholm til alle tre daglige afgange til Prag.