Længere ventetider
Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed i lufthavnen. Det kan betyde længere ventetid end normalt. Kom derfor i ekstra god tid og vær forberedt med de nødvendige rejsedokumenter. Følg dit fly og få råd og vejledning til din rejse her.

Sterling Airlines åbner København-Lissabon til vinter

Sterling Airlines danske vinterprogram bliver udvidet med ruten fra København til Lissabon. Selskabet satser på to ugentlige flyvninger til den portugisiske hovedstad fra den 5. februar 2009.

Vi er meget tilfredse med at kunne tilbyde Lissabon fra februar. Hidtil har der kun været få muligheder for at komme direkte fra Danmark til Portugals skønne hovedstad, og derfor er vi glade for at kunne udvide markedet med en ny rute til en rigtig fair pris,” fastslår Michael T. Hansen, Chief Commercial Officer i Sterling Airlines.
Sterling er CPH’s næststørste kunde, og det betyder, at Sterling er en vigtig partner for os og for lufthavnens fremtidige vækst. Derfor ser vi også frem til, at de åbner ruten til Lissabon, som jo er et attraktivt rejsemål for mange danskere,” siger Corinna Lundbæk Pedersen, underdirektør i Aviation, Københavns Lufthavne A/S.

Udover København-Lissabon åbner Sterling også en rute fra Stockholm til Milano til efteråret.

Portugal bliver en ny destination for Sterling Airlines' passagerer.