Forsinkelser og mulige aflysninger
På grund af mangel på bemanding hos Naviair, den selvstændige virksomhed som varetager flyveledelsen, er der i øjeblikket risiko for forsinkelser på afgange og ankomster, ligesom der er risiko for enkelte aflysninger. Hold dig opdateret om din flyafgang her på cph.dk eller i CPH's app. Læs mere

Gratis massage i Novia Lounge

For at give passagererne et pusterum på rejsen har Novia Lounge i Københavns Lufthavn netop fået installeret to massagestole.

I Japan er det almindeligt, at der er installeret massagestole i gates og lounges, og det er en stor succes blandt passagererne. Hvis du har mange timers rejse bag dig, så er det fantastisk at få et roligt øjeblik, samtidig med at du slapper af i alle kroppens muskler. Derfor har vi fået en aftale i hus med SMIFA health-care, der stiller massagestolene til rådighed for vores kunder,” fortæller Maria Bendix fra Novia Lounge.

12 minutters afslapning
En tur i den bløde stol varer 12 minutter, og stolen beregner selv indstilling af nakke, ryg- og benstøtte. Men der er også mulighed for manuelt at indstille massagens hårdhed og specifikke zoner på kroppen, hvis der er særligt ømme punkter. Massagestolene står i loungens stilleområde med udsigt over flyforpladsen.

I de næste par måneder er det gratis at benytte massagestolene i Novia Loungen.

Massagestolene kan benyttes af de passagerer, der har adgang til Novia Loungen. For information om adgangskriterier kontakt Novia Lounge på telefon 32 47 47 26.