19.08.2021

Ny og større Apair-forretning i Københavns Lufthavn

”Italiensk design i charmerende omgivelser”. Det er tanken bag Apair, som efterhånden alle danske modeentusiaster kan nikke genkendende til. Apair har netop åbnet en ny, større butik i Københavns Lufthavn med et bredere udbud af sko, tilbehør, tøj, parfume og hudplejeprodukter.

Apair-brandet har sat sit fodaftryk ud over de danske grænser og er velkendt blandt mandlige og kvindelige skoentusiaster, der har en passion for anderledes fodtøj.

Apair tilbyder ”high end” fashion inden for sko, tøj og accessories til både mænd og kvinder. Vores mål, eller ønske om du vil, er at inspirere og udfordre kunden til at vælge en mere vovet stil, end han eller hun normalt ville vælge. Eller ”Daring sweetness”, som vi kalder det,” siger Lise Freiesleben Hjort, der ejer Apair.

Iøjnefaldende design.
I Københavns Lufthavn har Apair nu fordoblet antallet af kvadratmeter. Det har givet plads til endnu flere mærker og produkter som Alexander McQueen, Acqua Di Parma, annhagen og Issac Sellam.

Apair passer utrolig godt ind i det internationale miljø i lufthavnen. Både danske og udenlandske rejsende bliver fascineret af det anderledes, iøjnefaldende design, der har en særlig karisma og glød. Vi er derfor glade for, at vi nu kan tilbyde forretningen nye rammer i lufthavnen til glæde for passagererne,” fortæller Henrik Busch, direktør for de kommercielle aktiviteter i Københavns Lufthavne A/S.

Udover sko forhandler Apair tøj, parfume, hudplejeprodukter, smykker og tasker til mænd og kvinder.