Få hjælp når du er i lufthavnen

Du kan altid komme i kontakt med parkering, når du er i lufthavnen

Du kan få hjælp i vores Information i Terminal 3 eller kontakte vores parkeringsteam på telefon hele døgnet rundt.

Kontakt informationen

Har du bestilt We Park You Fly eller ekstra service til din bil, skal aflevering og afhentning af din bilnøgle ske i informationen, som du finder i Terminal 3 - lige ved ankomstområdet.

Åbningstiden er:

Mandag - Søndag: 06.10 - 22.00

Kontakt parkering

Du er velkommen til at kontakte parkering, som er klar til at hjælpe dig hele døgnet rundt, hvis du har spørgsmål til din parkering.

Telefon: +45 32 31 25 24

Når du befinder dig ude på vores parkeringsanlæg, kan du også kontakte vores medarbejdere ved at trykke på opkaldsknappen, som findes på alle ind- og udkørselsbomme, samt på betalingsautomaterne.

Kontakt kundeservice

Du er velkommen til at kontakte Kundeservice. Åbningstiden er: 06.30 - 22.30 alle dage.

(spørgsmål vedr. betaling og refundering kun man - fre. kl. 10.00 – 15.00)

Telefon: +45 32 31 32 31
Skriftligt: Skriv til kundeservice via kontaktformularen her (vælg kategorien Parkering)

Parkering med QR-kode

 

Se i videoen, hvordan du kan forudbestille din parkering online

  Book din parkering nu