Spørgsmål og svar

Her kan du læse nogle af de oftest stillede spørgsmål og svar omkring CPH Advantage

Hvor kan jeg bruge mine Advantage-point?
 

Du kan bruge dine optjente CPH Advantage-point, som du plejer. Det vil sige både i TAX FREE-butikkens onlineshop og i mange af lufthavnens butikker og restauranter. Det eneste du skal gøre, er at fortælle ekspedienten, at du gerne vil betale med dine point og herefter vise dit medlemskort i CPH Airport App. Hvis ikke du har nok point til hele beløbet, kan du bruge dine point til en delbetaling.

Hvordan bruger jeg mine Advantage-point?
 

Du kan frem til den 31. maj 2020 vælge at bruge dine point på følgende måder:

  1. Bruge dem i udvalgte butikker og restauranter
  2. Donere dine point til velgørenhed fra den 2. december
  3. Få værdien af dine point udbetalt til en dansk bankkonto fra den 2. december
Kan jeg bestille online og vælge at bruge mine point - også selvom datoen ligger længere ude i fremtiden?
 

Ja, du kan sagtens bestille varer online og samtidig bruge dine point. Du skal bare afhente din bestilling senest den 31.05.2020. Husk, at du skal være logget ind, når du bestiller dine varer i TAX FREE-butikkens webshop.

Hvorfor kan jeg ikke længere optjene point?
 

Vi kan se, at det kun er et fåtal af de mange CPH Advantage-medlemmer, der gør brug af muligheden for at optjene og bruge point. Samtidig ønsker vi at give alle rejsende samme tilbud og muligheder. Derfor vil vi fremadrettet fokusere endnu mere på at skabe relevant indhold for alle, der skal ud at rejse.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan nå at bruge mine point?
 

Hvis du ikke skal ud og rejse i perioden og dermed ikke har mulighed for at benytte dine optjente point, kan du i stedet for vælge at donere pointene til velgørenhed. Du kan også vælge at få dem udbetalt til din egen danske bankkonto. Udbetalingen foregår på den måde, at du fra den 2. december 2019 udfylder en formular online.

Hvad sker der, hvis jeg ikke tager stilling til, hvad der skal ske med mine CPH Advantage-point?
 

Hvis du ikke tager stilling til, hvad der skal ske med dine point, forbeholder vi os retten til at udbetale værdien af dine point til velgørenhed.

Får jeg stadig nyhedsmails fra CPH?
 

Ja, det gør du. Selvom vi lukker CPH Advantage, vil vi forsat sende dig nyheder, konkurrencer og tilbud på e-mail.

Hvor meget er bonuspoint værd?
 

1.000 bonuspoint svarer til 15 DKK eller 2€.

Hvor kan jeg læse medlemsbetingelserne?
 

Du finder medlemsbetingelser for CPH Advantage her.

Hvor kan jeg efterregistrere mine bonuspoint?
 

Det er vigtigt, at du oplyser at du vil optjene eller bruge dine bonuspoint, inden du betaler for et køb. Skulle der være sket en fejl, kan du efterregistrere dine point ved at sende et billede af din bon sammen med dit medlemsnummer til: cphadvantage@cph.dk.

Vi skal have modtaget kvitteringen senest tre måneder efter købet for at kunne efterregistrere bonuspointene.

Hvad sker der med min profil/data?
 

Selvom vi den 31. maj 2020 lukker CPH Advantage, vil du stadig kunne logge ind på din profil. Her har du adgang til dine personlige oplysninger, overblik over dine køb, og du har mulighed for at bestille i TAX FREE-butikkens webshop med Click & Collect. Du kan også få 20% rabat, når du booker parkering i udvalgte parkeringsanlæg.

Hvilke fordele har jeg adgang til, når CPH Advantage lukker?
 

Efter den 31. maj 2020 har du stadig adgang til fordele:

  • 20% rabat på bestilling af parkering på udvalgte parkeringsanlæg
  • Opgradering af kaffe i Lagkagehuset
  • Rabat på biludlejning
Hvorfor er det kun udvalgte butikker og restauranter, der er med i CPH Advantage?
 

Butikker og restauranter kan selv vælge, om de vil være en del af CPH Advantage.

Jeg har booket parkering med udkørsel mellem den 30. november og 31. maj. Hvad sker der med mine point?
 

Alle medlemmer, der før eller senest den 30. november 2019 har bestilt parkering med udkørsel efter 2. december 2019, vil få deres point tildelt i starten af december. Det er herefter ikke muligt at optjene flere point på parkering. Du kan dog stadig bruge dine point i de butikker, der er med i CPH Advantage. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 14 dage ekstra, før pointene bliver sat ind på din konto.

Jeg kunne ikke bruge mine point i TAX FREE-butikken, da de havde tekniske problemer, da jeg skulle betale mine varer. Hvad gør jeg?
 

Vi beklager, at det ikke var muligt at bruge dine point i TAX FREE-butikken. Du kan i stedet vælge at få beløbet udbetalt til din danske bankkonto. Udbetalingen foregår på den måde, at du fra den 2. december 2019 udfylder en formular online.

Jeg kan ikke huske mit kodeord og kan ikke logge ind
 

Hvis du ikke kan huske dit kodeord og har brug for at logge ind, kan du altid få tilsendt et link til oprettelse af nyt kodeord her

Jeg har ikke noget dansk kontonummer. Hvad gør jeg?
 

Kontakt venligst kundeservice her